YOUR BRAND

YOUR BRAND

Hvilket førsteinntrykk ønsker du å gi når kunden din kommer inn på nettbutikken eller nettsiden din? Presenterer den merkevaren din på den måten du ønsker? Tenk deg at du treffer kunden ansikt til ansikt, hvordan vil du presentere deg og hvilket signal vil du gi?

Kundens møte med deg!

Nettsiden din er bedriftens digitale base og er det sentrale stedet der digital trafikk fra både sosiale medier, søkemotor optimalisering, e-post markedsføring, kampanjer og annen markedsførings innsats ledes inn til. Det er her kunden skal lande og foreta et kjøp eller det du ønsker.

En nettside som viser merkevaren din på best mulig måte og som er enkel å navigere seg rundt i er viktig for å "invitere" kundene inn og ikke minst å holde på interessen. Oppleves nettsiden trygg for kunden? Og er den brukervennlig? En godt designet nettside skaper tillit, gir en sømløs brukeropplevelse og gjør det enkelt å navigere. Med funksjonalitet som mobil tilpasning, raske lastetider og sikker betalingsløsning bør din nettside være en effektiv salgskanal.

Nettsiden bør være SEO-vennlig, slik at den ikke er "usynlig" for dem som søker etter produktet ditt. Designet kan være så pent det bare vil, men det hjelper ikke om ikke søkemotorene prioriterer å vise deg fram til riktig målgruppe. Derfor er det ekstremt viktig å jobbe med websideoptimalisering og SEO på tvers av sosiale medier og kampanjer. Nettsiden din bør være designet for å representere deg og din identitet.

Kontakt oss gjerne om du trenger hjelp til å analysere og optimalisere nettsiden din.